Гарантійне обслуговування систем відеоспостереження

0
345

Основне завдання систем відеоспостереження — це здійснення контролю за зазначеною територією, і відеозапис усіх подій, що відбуваються. Дані, отримані за допомогою камер відеоспостереження можуть бути використані, наприклад, для розслідування різних подій, оцінки ефективності трудової діяльності працівників, а також для розв’язання різних спірних ситуацій, що виникли між клієнтами і співробітниками організації. Камери відеоспостереження часто використовують у приватних цілях для захисту майна. Грамотно проведений монтаж здатний зробити систему відеоспостереження малопомітною для оточуючих. Установка камер в усіх необхідних місцях на об’єкті дозволить уникнути наявності сліпих зон, що значно підвищить рівень захисту об’єкта. Крім якісного монтажу і підбору необхідного обладнання, слід приділити належну увагу та обслуговування систем відеоспостереження. Обов’язково необхідно проводити технічне обслуговування відеосистем. Це дозволить значно збільшити їх термін експлуатації.

Процес технічного обслуговування включає в себе наступні етапи:

  • видалення забруднень з камер відеоспостереження;
  • перевірка корпусу пристрою;
  • проведення огляду контактів;
  • визначення факторів, які можуть позначатися на роботі устаткування;
  • проведення діагностики та налаштування пристроїв, що входять до складу системи відеоспостереження.

Немає встановленої періодичності проведення огляду, так як це залежить від обладнання і умов, в яких воно експлуатується. Як правило, повну перевірку системи проводять один раз на півроку. Що стосується загального стану пристроїв, то цьому питанню варто приділяти увагу один раз в три місяці.

Якщо поломка камери відеоспостереження або відеореєстратора сталася до закінчення терміну гарантійного обслуговування, ремонт проводиться на безкоштовній основі. Гарантійне обслуговування відеообладнання дає можливість користувачеві не турбуватися про непередбачувані витрати, пов’язані з ремонтом або придбанням нових відеокамер. Досить буде звернутися в організацію, яка займається обслуговуванням, або ж самостійно доставити пристрою в сервісний центр. Самостійна доставка стосується тільки таких пристроїв, як відеореєстратори, так як демонтаж повинні здійснювати люди, які мають знання та навички в цій області.

При виборі організації, яка буде здійснювати технічне обслуговування слід приділити увагу наступним питанням:

  • наявність відділу підтримки клієнтів;
  • встановлений строк обслуговування;
  • наявність безкоштовного виїзду спеціаліста на об’єкт;
  • обставини, при яких виконується платне обслуговування, його ціна;

Після закінчення терміну гарантійного обслуговування користувач може отримати всі послуги на платній основі. Якщо при використанні систем відеоспостереження на об’єкті витримані всі правила експлуатації обладнання, а обслуговування проводиться регулярно відповідними фахівцями, то така система здатна прослужити досить тривалий термін без виникнення серйозних поломок.