Регламент обслуговування системи відеоспостереження

0
76

Не секрет, що для ефективного і безперебійного функціонування системи відеоспостереження необхідно приділяти належну увагу технічному обслуговуванню. Методи діагностики, які використовуються в даний час, роблять можливим виявити які-небудь проблеми в роботі обладнання на ранніх етапах. Це, в свою чергу, запобігає появі несправностей, а також допомагає в їх усуненні на ранніх етапах. Своєчасне технічне обслуговування здатне вберегти від глобальних поломок в системі і великих фінансових витрат.

Технічна перевірка системи відеоспостереження може проводитися як на разовій основі, так і абонентської. До разового обслуговування вдаються, якщо є різні неполадки у функціонуванні відеообладнання. Абонентське обслуговування здійснюється регулярно. Дана послуга надається на підставі договору. У ньому вказуються строки і періодичність проведення робіт. Всі ці моменти визначаються обома сторонами.

Професійне обслуговування — це досить складний процес. Технічне обслуговування складається з визначеного переліку робіт, призначених до виконання. Для фіксації цієї інформації складається регламент проведення робіт. Регламент поділяють в залежності від періодичності виконання робіт. Він може бути дин раз на місяць або раз на півроку.

Регламентні роботи, які здійснюються один раз на місяць складаються з наступних напрямків:

  • перевірка такої складової системи відеоспостереження, як кабельні з’єднання;
  • перевірка відеообладнання, що входить до складу системи;
  • перевірка кріплень, на яких розташовані пристрої;
  • визначення неполадок та їх ліквідація.

Регламентні роботи, виконуються в більш рідкісні терміни (один раз за пів року), складаються з наступних дій:

  • технічний огляд відеообладнання та його очищення;
  • проведення тесту на наявність неполадок в процесі роботи обладнання при виникненні непередбачених ситуацій (перебої в подачі живлення і інше);
  • проведення оновлення програмного забезпечення системи;
  • контроль за функціонуванням всього устаткування, що входить у систему.

Будь регламент обговорюється і замовником і підрядчиком. Вартість проведення регламентних робіт встановлюється індивідуально, на підставі кількості наданих послуг.