Реєстрація штрих кодів в Росії!!!!

Здавалося б — набір незрозумілих вертикальних чорно — білих ліній. А між тим штрих — код і сучасна упаковочка — два неразделимих елемента, що супроводжують будь-який товар, який гідний називатися товаром. Без штрих-кодів в недалекому майбутньому неможливо буде вийти не тільки на зовнішньому, але і на внутрішній ринок. Торгова — роздрібна мережа, особливо склади і супермаркети, пред’являють все більш високі вимоги до якості друку і нанесення штрихового коду на упаковочку, не відчуваючи ніякого бажання витрачати час на продукцію без штрих-коду. Також хочемо вам порекомендувати https://rossertcentr.ru/shtrikh-kodirovaniye

Це пов’язано з тим, що все більше оптовиків і великих магазинів використовують у своїй діяльності сучасні засоби автоматизації руху товарів, складського обліку, продажу на основі технологій штрихового кодування. Технологія штрихового кодування заснована на застосуванні кодів системи EAN (European Article Numbering). Код EAN – стандартний штриховий код, який використовується у всьому світі для обліку руху товарів на складах і в торговельних мережах. У Росії такою організацією є Асоціація автоматичної ідентифікації . Ніякі інші організації не мають права присвоювати штрихові коди стандарту EAN/ GS1. між ААИ і ТПП Володимирській області про співробітництво у сфері впровадження систем автоматичної ідентифікації та штрихового кодування, зокрема, систем ідентифікації споживчих товарів штриховими машиночитаемими кодами стандарту EAN/ UCC.

Міжнародні стандарти по штриховому кодуванню регламентують технічні вимоги до формування зображення і якості друку штрихових кодів. якщо Ви наносите штриховий код на упаковочку товару, то він повинен бути унікальним (в глобальному масштабі) для даного товару, мати коректний вигляд, відповідати міжнародним стандартам і правильно зчитуватися будь сканерами. Відділі інформації та ЗЕД Торгові — промислової палати Володимирській області. Послуга включає в себе реєстрацію підприємства в ААИ з присвоєнням номерів штрихових кодів на вказану замовником продукцію.