Як вибрати магазин

Від правильного вибору місця для кафе, магазину або ресторану часто залежить успіх бізнесу. Підприємцям-початківцям треба звернути увагу на п’ять важливих факторів. Рекомендуемо магазин http://мой-март.рф/

Профіль

Сфера діяльності роздрібного бізнесу визначає і його розташування. Наприклад, ще кілька років тому багато власників магазинів одягу і взуття вважали за краще відкриватися поблизу метро. Але сьогодні споживач швидше присвятить оновленню гардеробу частину вихідних, ніж буде це робити по дорозі на роботу. Зараз перевага віддається торговим центрам, а окремі магазини залишилися тільки на пішохідних вулицях в центрі в якості флагманських.

Street retail залишається актуальним для банків, аптек, продовольчих магазинів у форматі «біля дому», салонів краси та салонів зв’язку. Фактично порожня ніша для street retail — це товари для дому, госптовари. Їхати на околицю міста в OBI, щоб купити кілька цвяхів, нерозумно.

Реклама
Play Video
Новий напрямок street retail-це нішеві магазини конкретних продуктів (фермерських, вина, риби,м’яса та ін.), такі як «Мяснов», «Отдохни», «Вкусвилл — хатинка», «Тірольські пироги» і т. д. В Москві споживач все частіше воліє купувати м’ясо в м’ясній лавці, заради цього він навіть готовий пройти кілька сотень зайвих метрів від метро.

Аудиторія

Перш ніж відкривати торгову точку, важливо зрозуміти, хто ваша цільова аудиторія. Якщо є плани відкрити магазин» товари з Білорусії», то, звичайно, не варто шукати приміщення в центрі міста. Ваші клієнти — люди з невисоким достатком, тому такі точки потрібно розміщувати в спальних районах, можливо, поблизу вокзалів. Навпаки, якщо ви хочете відкрити магазин екопродуктів, винний бутік, то важливо заявити про себе, тому відкрити першу точку можна в центрі на пішохідній вулиці (Микільська, Кузнецький Міст, П’ятницька).

При бажанні відкрити кафе-кулінарію також варто орієнтуватися на пішохідний трафік. Але, можливо, варто розглядати і місця поблизу офісних центрів — люди звідти можуть не тільки прийти до вас обідати, але і взяти їжу на винос.

Оточення

Цей фактор дуже часто не враховують, а даремно. У Москві є кілька місць, які вже уподобані певними видами бізнесу. Наприклад, район Патріарших ставків, Камергерський провулок — це зона харчування. Якщо ви хочете заявити про свій концептуальний заклад, то варто відкритися там, де вже є публіка. Район Саввинской набережній, Artplay, дизайн-завод «Флакон» — місця скупчення інтер’єрних крамниць і молодих дизайнерів.

Цікаву стратегію розміщення вибрали власники мережі «ВкусВілл-хатинка»: вони вважають за краще відкриватися поруч з супермаркетами «Азбука смаку»і «перехрестя». Їх асортимент (фермерські молочні продукти) навряд чи можна виявити на цих полицях торгових мереж, але аудиторія цих мереж — потенційні покупці «Вкусвилла».

Приміщення

У street retail дуже важливо, щоб потенційний покупець мав візуальний контакт з торговою точкою, тому при виборі звертайте увагу на вітрини, великі вікна. Обов’язково повинен бути перший поверх, вхід повинен бути окремим і простим. Нехай саме приміщення всередині буде двоповерховим, але не змушуйте покупця підніматися на другий поверх до того моменту, як він зайшов всередину. Важливо відразу поставити орендарю питання про підключається електричної потужності, щоб обмеження по електриці не стали проблемою, після того як ви укладете договір оренди.

Орендодавець

Ринок зараз благоволить орендарю. Більшість орендодавців поза торгових центрів готові укладати рублеві договори з фіксованою ставкою, тоді як в торгових центрах існує ймовірність прив’язки плати до обігу точки. Варто наполягати на довгостроковому договорі оренди — на 3-5 років. Індексація орендної плати не повинна перевищувати 5%. Обов’язково наполягайте на канікулах (мінімум один місяць — — ви не повинні платити за час, який піде на підготовку приміщення до відкриття. Не погоджуйтеся, якщо орендодавець намагається включити до договору пункт про одностороннє розірвання договору з повідомленням менше ніж за шість місяців.