Як вибрати мінімаркет

Как выбрать минимаркет
Якщо ви вирішили відкрити магазин продуктів, але не знаєте яку назву обрати, такі приклади і класифікація допоможуть вам підібрати найкращий варіант. У даній статті описані основні стратегії формування яскравих назв для подібних торгових точок, а також наведено безліч прикладів імен вже існуючих магазинів з аналогічною спеціалізацією по всій країні.
Також хочемо вам порекомендувати http://мой-март.рф/
Назви-імена. Даний метод формування назв популярний не тільки в сфері торгівлі продуктами, але і в багатьох інших сферах, починаючи від перукарні і закінчуючи сферою обслуговування автомобілів. Однак він має очевидні переваги, так як назви-імена легко запам’ятовуються і при цьому красиво звучать. Якщо ж дня назви магазину продуктів використовується зменшено-ласкава форма імені, вона автоматично викликає позитивні емоції та асоціації. Деякі підприємці використовують і більш химерні імена, наприклад, імена давньогрецьких богинь. Таким чином, даний спосіб формування назв також дає можливість вибору і простір для фантазії.
Назви, безпосередньо асоціюються з їжею, продуктами, тобто зі спеціалізацією торгової точки. Для формувань таких назв, як правило, використовуються різні варіації таких слів, як «продукти», «їжа», «гурман», «смак», «апетит» і т. д. За допомогою такого нехитрого принципу, власники продуктових магазинів можуть створювати яскраві та запам’ятовуються назви, такі як «Богатирська їда», «Гурмания», «Продуктошка» і т. д.
Оригінальні назви. Незважаючи на актуальність вищеперелічених способів побудови назв, більшість власників продуктових магазинів воліють давати своїм точкам імена, які подобаються особисто їм, або ж звучать яскраво і цікаво. До оригінальних назв відноситься безліч різноманітних лексичних категорій: географічні назви, назви квітів і рослин, дорогоцінних каменів і т. д. В даному разі вибір імені магазину продуктів обмежується лише фантазією зацікавлених осіб.