Як вибрати широкоформатний друк

10-23-2018

Как выбрать широкоформатную печать
Сучасна реклама, ґрунтується на широкоформатного повнокольорового друку. Саме якісна широкоформатний друк у Луганську дає Вам можливість швидко і з легкістю здійснити в життя самі не прості рекламні проекти. Вже доведено, що потрібно всього близько трьох секунд для того, щоб побачена реклама, виконана в повнокольорової друку великого формату, залишила слід у свідомості людини, і запам’яталося на довго. Вибравши повнокольоровий широкоформатний друк Ви досить швидко отримаєте великі переваги в нелегкій боротьбі за залучення нових клієнтів у ваш бізнес.
Також хочемо вам порекомендувати заказать можно тут
Претензії за кольором приймаються тільки при підписаної кольоропробі (кольоропроба — це зразок печатки даного файлу, що містить фрагменти невеликого розміру в натуральну величину на матеріалі і обладнанні, на якому буде друкуватись замовлення). При зміні матеріалу, устаткування, колірного профілю або самого файлу кольоропроба друкується та підписується заново.
У зв’язку з технологічним процесом, при використанні матеріалів призначених для друку на широкоформатних принтерах спостерігається зміна геометричних розмірів друкованої продукції (до 1% від загального розміру файлу). При друку великих робіт (понад 6 метрів) або робіт з високою точністю розмірів потрібна консультація менеджера супроводжуючого Ваше замовлення.
Якість друку РПК «АРТ ЛІДЕР» дуже висока: адже наша печатка стійка до всіх впливів зовнішнього середовища. Друк стійка до дощу і снігу, до перепадів температур, влітку до палючому сонцю. Замовивши у нас в Луганську широкоформатний друк, вона обов’язково прослужить не один сезон! До того ж, важливо відмітити, що Ви отримаєте вигоду перед конкурентами, тому що якість і спосіб нашої друку збільшує міцність плаката і забезпечує яскравість і соковитість фарб, на виході не буде растеканий. Ми забезпечуємо закріплення фарб і вбираність до трьох років.
Широкоформатний друк для інтер’єрного використання відрізняється більш високою якістю, так як на полотно дивляться з дуже короткої відстані, іноді з декількох сантиметрів. Насиченість кольору зображення, чіткість, найякісніші носії (папір, плівка або тканина) з натуральних або штучних матеріалів повністю відповідають вимогам сьогоднішньої внутрішньої реклами.