Apple поки не вдається запустити свій автомобільний бізнес

0
87

Apple, схоже, поки не вдається запустити автомобільний бізнес. Раніше агентство reuters повідомляло, що компанія веде переговори з двома китайськими виробниками акумуляторних батарей-catl і byd. Предметом переговорів були питання, пов’язані з поставками акумуляторів для майбутніх електромобілів apple. З чуток, ці переговори зайшли в глухий кут.

Як повідомляє reuters, посилаючись на три незалежні один від одного джерела, китайські компанії catl і byd відмовилися створювати спільні з apple виробничі групи і переносити виробництво в сша. Вони також відмовилися від вкладення інвестицій у будівництво заводів на американській території. Як відомо, apple має намір розмістити на території сша хоча б частину виробничих потужностей, де будуть випускатися акумулятори для її автомобілів.

$aapl reportedly apple’s ev battery talks with catl and byd mostly stalled; now considering to partner with panasonic — press (apple inc)**insight: panasonic supplied tesla since $tsla ‘s early silicon valley startup days(more at https://t.co/nd5deydvv9 )

— tradethenews.com (@trade_the_news) october 22, 2021

Інтерес до переговорів саме з цими компаніями з боку apple диктується її наміром використовувати літій-залізо-фосфатні (lfp) батареї замість більш дорогих літієвих батарей. Інтерес apple зрозумілий: lfp-батареї дешевше у виробництві, ніж більш дорогі літієві батареї, для виробництва яких необхідні кобальт і нікель.

Інтерес до компаній catl і byd продиктований тим, що вони володіють технологіями, що дозволяють виробляти більш досконалі акумулятори lfp, ніж конкуренти. Батареї цих компаній відрізняються більш високою продуктивністю, терміном служби і щільністю накопичення енергії.

Компанія catl є провідним у світі виробником акумуляторів для електромобілів. Вона постачає батареї, наприклад, для автомобілів tesla. У той же час вона неохоче йде на переговори з будівництва заводу в сша через побоювання в його нерентабельності і геополітичної напруженості.

Компанія byd вже має завод з виробництва залізо-фосфатних акумуляторів в ланкастері (шт.каліфорнія). Однак будувати ще один завод, який буде поставляти продукцію виключно для apple, компанія відмовилася.

Компанія catl також визнала «неможливим» виділяти спеціальну команду розробників для роботи виключно на проект apple через відсутність необхідних фахівців в достатній кількості.

У ситуації, що склалася apple змушена почати переговори з японськими постачальниками акумуляторів, такими як panasonic.

Раніше редакція thg.ru опублікувала огляд компактної клавіатури razer blackwidow v3 mini hyperspeed . Razer blackwidow v3 mini hyperspeed в компактному форм-факторі 65% пропонує відразу кілька можливостей бездротового і проводового підключення, має індивідуальну rgb-підсвічування кожної клавіші і випускається у варіантах з перемикачами razer green і yellow. Детальніше про це читайте в статті «огляд компактної клавіатури razer blackwidow v3 mini hyperspeed : перший пішов».

читайте також: